Letní tábor 16.7. – 21.7.2017

ČTVRTEK 20.7.

Po snídani jsme vyrazili na výpravu za objevením jeskyně a starého vodního mlýna. Cestu k mlýnu jsme zvolili podél potoka. Cestou jsme potkaly vysoké kopřivy, prostupné chroští, vosy, mokřady a další výtvory přírody. K mlýnu jsme se bohužel nedostali. K obědu jsme měli zeleninový vývar a guláš s těstovinami.

Po poledním klidu jsme vyrazili směr vodní mlýn, tentokrát druhou stranou a našli jsme. U něj jsme si zahráli živé pexeso. Pak jsem se vrátili zpět do lesa u chalupy a tam jsme sbírali dřevo na večerní táborák.

K večeři jsme měli tvarohové šišky s mákem a na přídavek guláš s knedlíkem.

Bohužel začalo pršet, tak jsme u ohně poseděli jen chvíli. Zazpívali jsme si písničky a pak jsme šli spát.

PLÁNOVANÝ PŘÍJEZD ZÍTRA je mezi 16.30 a 17.00 k MŠ.

STŘEDA 19.7.

Dnes jsme vyrazili na celodenní výlet směrem do Příchovic na rozhlednu Maják. Tam jsme si prohlédli muzeum Járy Cimrmana a vystoupali nahoru na rozhlednu. Poté jsme se vydali cestou lesoparkem, cestou jsme hádali, kolem kterých pohádek procházíme. Pohráli jsme si na hřišti a pak jsme pokračovali směrem na Štěpánku. Vystoupali jsme nahoru a pak jsme se věnovali nakupování. Před večeří jsme si ještě hráli před chatou na hřišti.

K večeři jsme měli čočku s vejcem.

ÚTERÝ 18.7.

Po ranní rozcvičce a snídani jsme vyšli na dopolední výlet, který začal stoupáním po místní sjezdovce. Cestou jsme našli hezké kameny. Sbírali jsme borůvky a jahody a cestou lesem si zahráli schovávací hru. Pokračujeme i ve hrách Jestřáb, Povodeň, 10,9…. , Je zima.

K obědu jsme měli kuřecí vývar a rýži s pečeným kuřetem. Po obědě přijela pošta. Po poledním klidu jsme seběhli k potoku a hráli si u něj. Stavěli jsme mosty, přehrady, lodičky a parníčky a s několika dobrodruhy jsme se vydali na cestu korytem potoka. Před večeří jsme psali pohledy. K večeři byly milánské špagety.

Po večerní hygieně jsme si zazpívali písničky a zahráli hru Elektrika. Uložili jsme se do postelí.

PONDĚLÍ 17.7.

Dnes ráno jsme si zacvičili venku na louce. Nasnídali jsme se a pak jsme si vytvořili plánek Bullerbynu a nakreslili i statek Jangarden. Vyšli jsme kousek do lesa, kde jsme si zahráli hru – běhací pexeso. K obědu byla bramborová polévka, meruňkové knedlíky s jogurtovým přelivem.

Po poledním klidu jsme vyběhli do lesa, kde jsme házeli na cíl, běhali do vrchu a měli připravené lanové hry. Lezli jsme po laně a pak jsem šli poslepu a drželi se lana. Než jsme se vrátili na večeři, našli jsme ještě modrou obálku s dalším dílkem skládačky. K večeři byla sekaná s bramborem a po večeři nastalo sprchování.

Po večerním čtení jsme se uložili do postelí.

NEDĚLE 16.7.

Dojeli jsme dobře. Měli jsme malou přestávku za Mladou Boleslaví na protažení nohou, svačinu a další nezbytnosti.

K večeři jsme měli zapečené těstoviny s kyselou okurkou.

Po večeři jsme vyběhli na chvíli ven, máme tady trampolínu, kolotoč, klouzačku a houpačky, vše jsme museli vyzkoušet. Podívali jsme se na loučku a tam si zahráli honěnou.

Teď se myjeme a chystáme se do postele.